نماد جهل و جسارت در فتنه سبز


یکی از ابزارهای سوء استفاده جریانهای فتنه گر و انحرافی، بهره برداری از چهره های ساده لوحی است که "جهل" و "جسارت" آنها به خوبی می تواند تامین کننده منافع فتنه گران باشد. اگر این ساده لوحان اتفاقا سابقه مثبت و وجاهتی نیز در جامعه داشته باشند، همه چیز برای بهره برداری تکمیل خواهد شد. داستان تلخ و غم انگیز سوء استفاده از "منتظری" توسط باند مافیایی "مهدی هاشمی معدوم"، نمونه ای از این سناریوست که ضربه غیرقابل جبرانی را به بدنه نظام وارد نمود و سرانجام با عزل "شیخ ساده لوح" به پایان رسید.

گویا اعتبار این سناریو در تاریخ انقلاب اسلامی هنوز به پایان نرسیده است و این بار "مهدی کروبی" قصد دارد تا نقش شیخ ساده لوح کودتای سبز را بازی نماید. و متاسفانه حوادث اتفاق افتاده پس از انتخابات 22 خرداد، نشان داد که کروبی مشخصات و ویژگی های لازم را برای حضور در این نقش دارد!

مروری بر رفتار سیاسی و مواضع اعلامی وی در چند ماه گذشته بهترین دلیل برای اثبات این ادعاست و نشان می دهد که چطور ترکیبی از "جهل" و "جسارت" در خدمت اهداف نامشروع کودتاگران قرار گرفته است.

آخرین اقدام وی که گام را از دایره جسارت فراتر نهاده و به وادی "اهانت" به ساحت مقدس مرجعیت عظام شیعه کشانده شده است، انتشار نامه وهن آلود و توهین آمیزی است که به محضر آیت الله العظمی نوری همدانی نوشته شده و مملو از عبارات و ادعاهای توهین آمیز و دروغینی است که توسط جریان پشت پرده فتنه سبز طراحی و با امضا کروبی منتشر گردیده است. وی در این نامه در اقدامی، تلاش دارد تا جایگاه مرجعیت را در طول تاریخ شیعه به مرجع عالیقدر آیت الله العظمی نوری همدانی بشناساند! و چگونه اعلام مواضع سیاسی را به معظم له گوشزد نماید!؟ غافل از اینکه در مسیر خطرناکی گام نهاده که به از دست دادن آخرین مقدار از مشروعیت وی در نزد مردم مسلمان و علاقه مند به مرجعیت ختم خواهد شد.

کروبی باید فارغ از فضای کاذب و وهم آلود ایجاد شده توسط ستاد تبلیغاتی کودتاگران، بیش از پیش در مورد شان و اعتبار خود در جامعه تحقیق نماید و بداند که کوچکتر و کم اعتبار تر از آن است که بخواهد در جایگاه "زعیم و بزرگ قوم" قرار گرفته و راه و رسم مرجعیت را به عالم بصیرت و وارسته ای چون آیت الله العظمی نوری همدانی بیاموزد. گویا کروبی قصد ندارد با چشمانی بازی به اطراف خود بنگرد و فراموش کرده است که در انتخابات 22 خرداد حتی از آراء باطله نیز کمتر رای آورده است! و در این انتخابات بازیچه برخی جریانهای فاسد قرار گرفته است، به طوری که حتی عضو برجسته ستادش نیز آشکارا اعلام می دارد که به موسوی رای خواهد داد!

بررسی ابعاد مختلف و استدلالهای باطل کروبی فراتر از این نوشتار است، اما با دقت در متن نامه مشخص می گردد که علت اصلی امضاء  این سیاهه توهین آمیز توسط کروبی چیست!

آیت الله العظمی نوری همدانی به تازگی در دیدار با کارکنان رادیو معارف در تحلیل فتنه ایجاد شده بعد از انتخابات توسط موسوی و کروبی فرموده اند: «کسانی که نسبت تقلب در انتخابات و ادعای تعرض جنسی در کهریزک را داده اند در واقع عظمت انقلاب را شکسته اند و .... اگر افرادی که در جریانات اخیر بوده اند توبه کنند می شود ائتلاف برقرار کرد»

این سخن دقیق و عالمانه حرف دل ملت ایران است که از زبان عالم عالیقدر شیعه ابراز گردیده و ماهیت فاسقانه و منافقانه سران کودتاگر را به خوبی برملا ساخته است. انتشار چنین سخنانی که خود می تواند فصل الخطابی برای ارزیابی عملکرد مدعیان در این انتخابات باشد، ته مانده آبروی و وجاهت موسوی و کروبی نزد اندک هوادار متشرع ایشان را نیز تهدید می کند و همین است که شیخ ساده لوح فتنه سبز را چنین برآشفته است!
اما کروبی فارغ از اغوای اطرافیان معلوم الحالش که وی را بازیچه رسیدن به قدرت خویش قرار داده اند، دقت نماید که از نگاه ملت ایران و افکار عمومی جامعه اسلامی، راه دیگری جز توبه و بازگشت به صف انقلابیون و تبعیت از نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید ندارد و گرنه سرنوشت بدتری از"منتظری" پیش روی وی قرار گرفته است.
نظرات 10 + ارسال نظر
ali mahrooz 10 بهمن 1388 ساعت 00:15 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

سلام شما لینک شدید

مهدی 12 بهمن 1388 ساعت 10:22 http://pasdar-islam.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر
سلام اخوی
شما هم لینک شدید.....
التماس دعا برای فرج آقا
یا حسین لعنت بر میرحسین

سلام هم رزم
خدا قوت
شما نیز لینک شدید


الله اکبر ، جانم فدای رهبر
یا علی

سلام بر شما سرباز ولایت من هم شما را لینک کردم و لوگوی وبلاگتون هم در وبلاگم قرار دادم. موفق باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم حفظ مولانا امام خامنه ای

الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا.
خسته نباشی دلاور.
شما هم با افتخار لینک شدید.
یا علی.
برادر کوجک پاسدار شما...................
فدایی رهبر

سالار 14 بهمن 1388 ساعت 15:40 http://salar-mast.blogfa.com/

سلام
شما رو لینک کردم
وعده ما میدونی کجاست؟
مراسن خاکسپاری سران فتنه در 22 بهمن

سید حسین 15 بهمن 1388 ساعت 13:51 http://ashoora-group.blogfa.com


با سلام
امروز روزی است که دشمن با تمام قوا در جهت بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند ! که حاصل خون هزاران هزار شهید این مرز و بوم است .آنچه که در این برهه از تاریخ از ما بعنوان شیعیان مولا علی و منتظران ظهور حضرت بر می آید روشنگری و مقابله با دشمنان منافقین و فتنه انگیزان است ! .

از مشاهده این همه وبلاگ حامی ولایت و منتظر ظهور حضرت به وجد آمده و خدا را شاکریم
کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته
اجرکم عندالله

با افتخار لینک شدید

سلام.خسته نباشید.
یوم الله 22 بهمن مبارک باد.
با مطلبی تحت عنوان امام حقیقت همیشه زنده به روزم.
سلامتی آقا صلوات.
برادر کوچک پاسدار شما-فدایی رهبر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد