تیراندازی به همسر الشربینی کار ماموران امنیتی دادگاه آلمان بود

همسر الشربینی در جریان کمک به همسرش برای نجات وی از ضربات چاقوی یک نژادپرست آلمانی از سوی ماموران امنیتی دادگاه آلمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس "،‌ "علی عکاز " همسر "مروه الشربینی " که به شهید حجاب مشهور شده است، هنگامی که قصد داشت همسرش را از ضربات چاقوی یک نژادپرست آلمانی نجات دهد هدف شلیک گلوله ماموران امنیتی دادگاه "درسدرن " آلمان قرار گرفت.
ماموران امنیتی دادگاه اعلام کرده‌اند که در ابتدا فکر کرده‌اند که علی عکاز به فرد مهاجم حمله کرده است به همین دلیل به پای وی گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.
طبق آخرین اخبار علی عکاز هم اکنون در وضعیتی بحرانی و در یکی از بیمارستان‌های درسدرن به سر می‌برد.
برادر مروه الشربینی که در مراسم خاکسپاری خواهرش در شهر "اسکندریه " مصر حضور داشت به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت: ماموران امنیتی دادگاه آلمان فکر کردند چون علی عکاز موهایش بور نیست پس وی فرد مهاجم است و به همین دلیل وی را هدف شلیک گلوله قرار دادند.
تعدادی از مسلمانان آلمانی نیز روز دوشنبه گذشته به بیمارستان "درسدرن " آلمان رفتند و از همسر الشربینی دیدار کردند.
علی عکاز که با استفاده از بورس تحصیلی در دانشگاه "مکس بلانک " آلمان در رشته مهندسی ژنتیک مشغول تحصیل است و قرار بود تا چند روز آینده از رساله دکتری خود دفاع کند، به همراه همسرش و مصطفی، فرزند سه ساله‌شان از سال 2003 در درسدرن آلمان زندگی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد