مرگ بر رژیم جنایتکار اسرائیل

و مرگ بر یزیدان زمانه که علی اصغرها را در مقابل چشمان رباب ها به شهادت رساندن و مرگ بر کسانی که  اینگونه مادر را برای یک بار شنیدن (( مادر )) از زبان این سرباز کودکش در حسرت قرار دادند.

برای آزادی انسان های آزاده کربلای زمانه نوار غزه دعا کنیم . مگر نفرمودند که اگر کسی از ظلم ظالمی حمایت کرد در آن ظلم شریک است؟

پس به هر نحوی برای ابراز انزجار و نفرت خودمون باید تلاش کنیم.

فضیلت ماه مبارک رمضان

پیامبر اکرم(ص) مى‏فرماید: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است،هر کس همه این ماه را روزه بگیرد بر خدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد، بقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگى و عطش دردناک روز قیامت امان دهد.»

«رمضان» در لغت از «رمضاء» به معناى شدت حرارت گرفته شده و به معناى سوزانیدن مى‏باشد.(1) چون در این ماه گناهان انسان بخشیده مى‏شود، به این ماه مبارک رمضان گفته‏اند.

پیامبر اکرم(ص) مى‏فرماید: «انما سمى الرمضان لانه یرمض الذنوب؛(2) ماه رمضان به این نام خوانده شده است، زیرا گناهان را مى‏سوزاند.»

رمضان نام یکى از ماه‏هاى قمرى و تنها ماه قمرى است که نامش در قرآن آمده است و یکى از چهار ماهى است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)

در این ماه کتاب‏هاى آسمانى قرآن‏کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.(3)

این ماه در روایات اسلامى ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانى پذیرایى مى‏کند؛ پیامبر اکرم(ص) مى‏فرماید: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است،(4) هر کس همه این ماه را روزه بگیرد بر خدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد، بقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگى و عطش دردناک روز قیامت امان دهد.»(5)

این ماه، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه‏اى برخوردار و ماه سلوک روحى آنان است و مؤمنان با مقدمه‏سازى و فراهم کردن زمینه‏هاى معنوى در ماه‏هاى رجب و شعبان هر سال خود را براى ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده مى‏کنند، و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطارى به نیازمندان، شب‏زنده‏دارى و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه‏دارى و... روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهى سیراب مى‏کنند.

ادامه مطلب ...

مرگ بر آمریکا

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی)

من با اطمینان می‏گویم که اسلام، ابرقدرتها را به خاک مذلت می‏کشاند.

هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

آنهایی که خواب آمریکا را می‏بینند خدا بیدارشان کند.

آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند.

ما آمریکا را زیر پا می‏گذاریم.

ما تا آخرین نفس در مقابل آمریکا ایستاده‏ایم.

در راس همه مسائل اسلامی ما قضیه مواجهه با آمریکاست.

دشمن اصلی اسلام و قرآن و پیامبر عظیم الشان (ص) ابرقدرتها، خصوصا آمریکا و ولیده فاسدش اسرائیل است.

گویندگان، روشنفکران، دانشگاهیان و دانشمندان همه توان خود را صرف قطع امید دشمن اصلی ما آمریکا کنند.

دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال کردند ملت را سرافراز کردند.

ادامه مطلب ...