مروه شربینی ، قربانی جنگ صلیبی مدرن

 

 

شهادت  مروه شربینی  زن مسلمان مصری در آلمان یکی از هزاران مصیبتی است که ما مسلمانان در محیط غرب با آن مواجه هستیم . در کنار آزار و شکنجه ی روزانه ای که مسلمانان ساکن غرب در گذر زندگی ، اشتغال و احیانا تحصیل خود متحمل می شوند ، هر از چند گاهی تفکر مبتنی بر نژادپرستی و اسلام ستیزی غرب چنین جنایات هولناکی را رقم می زند تا به یادمان بیاورد که وقتی آن ها سخن از حقوق بشر بر زبان می رانند ، منظورشان مسلمانان نیستند ، زیرا آن ها مسلمانان را اصولا انسان نمی دانند که بخواهند حقوقی برایشان قائل باشند . تراژدی خونین این زن مظلوم دارای نکاتی قابل تأملی است :

1- مروه شربینی باردار بود و در زمان برگزاری دادگاه فرزند کوچک و همسرش در محل حاضر بودند .

2- تمام این جنایت هولناک در دادگاه و در مقابل چشم قاضی و پلیس مستقر در آن جا اتفاق افتاد .

3- وقتی آن آلمانی نژادپرست به مروه حمله کرد ، هیچ یکی از عوامل دادگاه عکس العملی نشان ندادند ، اما وقتی شوهر مروه برای دفاع از همسرش به سوی قاتل خیز برداشت بلافاصله با عکس العمل بسیار فوری پلیس محل مواجه و به وی شلیک شد و بر زمین افتاد .

4- قاتل تعداد هجده بار چاقو را در بدن مروه فرو برد . اگر فرض کنیم مروه هیچ دفاعی نتوانسته بکند ، فاصله ی هر ضربه ی چاقو حداقل دوثانیه بوده است ، یعنی حدود 40 ثانیه آن قاتل نژادپرست در مقابل پلیس و قضات دادگاه  بدون دخالت هیچ پلیسی مشغول چاقو زدن به شهیده ی مظلومه خانم مروه بوده است . چگونه است که پلیس دادگاه بلافاصله پس از حرکت همسر مروه برای دفاع از او شلیک میکند و این مرد را بر زمین می اندازد اما از این طرف چهل ثانیه ی تمام دست روی دست گذاشته تا آن قاتل بی وجدان با خیال راحت به فجیع ترین وضعی این زن مظلوم را سوراخ سوراخ کند ؟!!

5- هرگز گمان نکنید غربیان مسیحی دین را از سیاست کنار گذاشته اند ؛ بلکه آن ها  در مقابل مسلمانان نسبت به اصول دینی خود ( به ویژه بخشهای مرتبط با دشمنی نسبت به اسلام ) بسیار وفادار و به آن عامل هستند .

6- ما که با کوچکترین ادعاهای آنها نسبت به حقوق بشر در ایران با آن ها همنوا می شویم و انواع و اقسام مقالات و تاپیک ها و لوگوها را در جهت همنوایی با آن ها ایجاد و منتشر می کنیم ، اکنون نسبت به چنین جنایات ضد دینی و نژادپرستانه مخصوصا در محضر دادگاه که نشان دهنده ی جرئتی است که همین مراجع غربی به چنین قاتلان بی رحمی تلقین می کنند ، چه وظیفه ای داریم ؟

به نظر من جا دارد تا در همه ی سرویس دهنده های وبلاگ فارسی این مهم سرلوحه ی ابراز احساسات و اظهار خشم و تنفر مسلمانان وآزادگان وبلاگ نویس  نسبت به این رویه ی جنایتکارانه حاکم بر روح سیاست جاری در غرب قرار گیرد تا آن ها در مواجهه با سیلاب خشم و تنفر مسلمانان به خود آیند و بدانند که دوران چنین جنایتهای سنگدلانه ای که در جریان جنگ صلیبی مدرن خود مرتکب می شوند به پایان رسیده و باید تاوان آن را تمام و کمال پس دهند .

یادو خاطره اش در ذهن ها و دل ها باقی باد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد